Reparatieverzoek

Is in uw woning iets kapot en wilt u dat door ons laten repareren? U kunt Woonstichting 't Heem 24 uur per dag bellen om storingen en reparatieverzoeken te melden. Tijdens kantooruren wordt u telefonisch geholpen door onze servicemedewerker. Buiten kantooruren kunt u in dringende gevallen contact opnemen met onze meldkamer. U belt hiervoor het algemene telefoonnummer van Woonstichting 't Heem en krijgt via de automatische beantwoorder het nummer van de meldkamer te horen. De medewerkers van de meldkamer zullen u vervolgens verder helpen en indien nodig actie ondernemen.

Woonstichting ‘t Heem hanteert een zogenoemd 'Onderhouds-ABC'. Bij de algemene huurvoorwaarden, die deel uitmaken van de huurovereenkomst, vindt u dit onderhouds ABC in de bijlage met als titel 'Besluit kleine herstellingen'. Hierin staat exact omschreven welke onderhoudswerkzaamheden voor rekening van Woonstichting 't Heem komen en welke kleine herstellingen u zelf dient te verrichten. Wanneer u een reparatieverzoek heeft, vragen we u eerst in dit overzicht te kijken of de reparatie door huurder of door verhuurder moet worden uitgevoerd.

Wanneer het een reparatie betreft die door Woonstichting 't Heem moet worden uitgevoerd, kunt u hiervoor contact met ons opnemen. U mailt hiervoor naar info@remove-this.woonstichtingtheem.nl